♥♥عاشقانه♥♥
♥♥عاشقانه♥♥
♣به وبلاگ عاشقانه من خوش اومدین♣
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, توسط hadi |

شاید یه روزی من و تو فقط برای هم بشیم

بعدش توی رویاهامون قرق چشای هم بشیم

شاید یه روزی برسه بهم بگی دوستم داری

بگی که عاشقم شدی بمونی تنهام نزاری

شاید یه روزی واسه من گلهای مریم بیاری

بگی تو قلبت واسه من یه جای خالی میزاری

شاید یه روز بیای بگی دلم برات تنگ شده بود

بگی که با نبود من دنیا چه بیرنگ شده بود

شاید یه روز دعا کنی که من بشم برای تو

بگی که این آرزوته روزی بشم فدای تو

شایدها خیلی هست ولی جمله کمه برای تو

شاید یه روز بیای بگی قلب و دلم فدای تو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.