♥♥عاشقانه♥♥
♥♥عاشقانه♥♥
♣به وبلاگ عاشقانه من خوش اومدین♣
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 آذر 1392برچسب:, توسط hadi |

دلمــان خـوش اســت که می نویســیم 
و دیگــران می خـواننــد 
و عــده ای می گـوینــد 
آه چـه زیبــا و بعضــی اشـک می ریــزند 

.



نظرات شما عزیزان:

میلاد سناتور
ساعت22:38---22 آذر 1392
هادی بالا غیرتا به پسرا هم ادرس وبت را بده بیان اینا همش دخترن نظر دادن

نیما
ساعت22:37---22 آذر 1392
مرسی داش هادی وبت خیلی قشنگه مشتی
خسته نیاشی
Like


kosar
ساعت22:01---22 آذر 1392
آره داداش عکس پروفایلت خدایی خیلی زشته امیدوارم اون خودت نباشی!!!راستی من وبت رو لینک کردم تو هم بکن! آخه از تبادل لینک هوشمندت نمیشه!بازم هم سر بزن ای وبلاگ باحال درست کن!(چی گفتم!)

پریناز
ساعت21:21---22 آذر 1392
یه جای خوب و پربازدید واست سراغ دارم ، وبلاگت رو همین حالا توی دایرکتوری من لینک کن ، بازدیدت وحشتناک زیاد میشه http://aryatools.ir/link/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.