♥♥عاشقانه♥♥
♥♥عاشقانه♥♥
♣به وبلاگ عاشقانه من خوش اومدین♣
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, توسط hadi |

 

تو هستی ، تو در قلب منی،

و همچنان قلبم می تپد

تو مال منی ، همه ی هستی منی

و همچنان بودنت به من امید میدهد

روزهای پر از دلواپسی،

چرا نمیگذرد این لحظه های دلتنگی

تو هستی ، تو مال منی 

و همچنان لحظه ها که میگذرد بیشتر به تو دل میبندم

میترسم ! کاری کن که آرام بگیرم ، محبتی کن تا از درد عشق نمیرم

لحظه های عاشقی،

نه انگار نمیخواهد بگذرد روزهای انتظار

باید همیشه همین باشم ، یک عاشق بی قرار

انتظار و بی قراری نیز با تو شیرین است

کار هر روز و هر شب من همین است

باور کن عشق من ، عاشقانه ترین عشق روی زمین است

فردای من با تو طلوع یک روز دلنشین است

طلوع قلب بی غروب من، با تو

این برایم رویا شده که روزی ببینم خودم را در آغوش تو

نه انگار نمیخواهد بگذرد لحظه های دلتنگی

آرام کن دلم را ، ای تو که در دلم نشستی

تو که میدانی تمام وجودم هستی ، 

این شعر را برای تو نوشتم تا بخوانی و بدانی همه ی زندگی ام هستی

نه قافیه دارد ، نه ردیف ، نه آهنگ دارد نه طنین

اینها همه حرف دلم بود ، همین!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.